czwartek, 4 kwietnia 2013

- 4.04.2013 -

Ciąg dalszy mojej fotorelacji z domowych upraw, 
od tej pory w osobnych postach - łatwiej będzie śledzić :)
Wszystko pięknie rośnie, domaga się słońca, no a słońca wiadomo -  jak na lekarstwo...
Zatem stan na dzień 4.04 wygląda tak:

Pomidorki koktajlowe - póki co moja duma :)



Bazylia




Poziomki


Papryczka Biagio



Oraz... specjalnie dla męża mego Rukola- posiana 31.03- rośnie błyskawicznie!



Jeśli chodzi i pozostałe towarzystwo, to wzeszła już mięta i (co mnie bardzo cieszy) rozmaryn dziś pokazał pierwszy kiełek :)
Już niebawem pomidorki i papryczki czeka przeprowadzka do własnych doniczek :)


pozdrawiam,
sajdi


6 komentarzy:

  1. pięknie wszystko rośnie! w zeszłym roku mieliśmy zatrzęsienie pomidorków koktajlowych, jaka to potem przyjemność dorzucać takie własne do sałatek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak u Pani wiosennie! aż miło popatrzeć :)
    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejmy nadzieję, że to lato nie będzie takie deszczowe i pomidory będą miały czas się zaczerwienić :)
    Zainspirowałaś mnie poziomkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomidorki niestety zostaną w Polsce, pod okiem rodziców, ale mam nadzieję że uda mi się spróbować...
      a poziomek sama jestem ciekawa :)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne roślinki, taka uprawa usystematyzowana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)