niedziela, 21 kwietnia 2013

Kwietniowy przewrót

Życie się ciągnie, codzienność taka sama.
Dni są podobne, na horyzoncie zero perspektyw.
Podejmujemy jedną decyzję - przeprowadzka.
I nagle jakby los sobie o nas przypomniał.

Jak grom z jasnego nieba sypią się możliwości.
Wiele decyzji domaga się podjęcia.
I nie chodzi o kolor butów, nie o 'co dziś na obiad'.
O życie chodzi, nasze życie.
I o przyszłość Małego Jasia a wiadomo ona najważniejsza.

Kilka tygodni i zmienia się wszystko.
Przewrót o 360 stopni.
Dopadnie każdego.
Chyba powoli i nas dopada.
Przeznaczenie.



***

Uszyłam sobie woreczki.
Ot takie podręczne.
W kuchni wiszą -  na cebulę i czosnek :)









pozdrawiam,
sajdi

5 komentarzy:

  1. Cześć Sajdi woreczki super i podziwiałam Twoje ziółka.Gdybyś miała ochotę ozdobić swoje zioła pięknymi tabliczkami od Ib Laursena to zapraszam Cię serdecznie do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl.
    Znajdziesz tam najnowsze artykuły od skandynawskich designerów jak Madam Stolt, Ib Laursen> Krasilnikoff. Do 5 maja mamy promocję , więc zapraszam A więcej zdjęć i aranżacji z artykułąmi na moim blogu i na moim pinterest pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję... byłam, widziałam, mnóstwo pięknych, wysmakowanych rzeczy w moim stylu!!! Mam nadzieję, że planujecie zrobić wysyłkę za granicę :)

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne te woreczki! Mam nadzieję, że u Was wszystko ok. Trzymajcie się dzielnie!Co by to nie było wysyłam trochę pozytywnych fluidów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, u nas lepiej niż ok :) Duuużo zamieszania, ale jakoś damy radę! A fluidy zawsze przyjmuję, będą na zapas!

      Buziaki!!

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)